Jak si zasloužit loajalitu zákazníků

Vytisknout

Chcete-li mít zdravé, dlouhodobé vztahy se zákazníky, musíte dělat více než jen poskytovat kvalitní výrobky či služby. Je třeba věnovat pozornost potřebám zákazníků a plnit je. Získat zákazníka je jedna věc, získat jeho loajalitu však věc druhá. Jak si tedy udržet zákazníky a dosáhnout loajality z jejich strany?- Poskytujte vynikající zákaznické služby. Nevnímejte služby zákazníkům jako náklady, ale jako iniciativu k udržení zákazníků. Navíc to může být zisková iniciativa, bude-li váš tým…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace