Práce shlasem je vobchodním světě velmi důležitá. Zejména dnes, kdy ubývá setkání tváří vtvář a byznys se častěji dělá po telefonu. To pak nemáte kdispozici žádné…
Manažeři marketingu dnes mají na výběr zvětšího množství komunikačních…
Personalizace e-mailu neznamená jen přidání jména příjemce na začátek…
Firemní katalogy většinou spíše popisují, než prodávají. Článek shrnuje…
Efektivní marketingová strategie by měla představovat celostní přístup,…
Pod pojmem česká značka si většina lidí představuje dlouhodobou tradici na…
Globální trh médií a zábavy dosáhne do roku 2024 5,7 bilionu dolarů.…
Intuitivní a jednoduché systémy hlasové odezvy (IVR) jsou stále spíše…
Spolupráce skonzultantem voblasti řízení vztahů se zákazníky může být…
Zákaznická střediska jsou důležitým styčným bodem mezi firmami a zákazníky.…
Článek shrnuje 7 tipů, jak propojit kampaň přímé poštovní reklamy se-mailem…
Marktéři by si měli uvědomit, že lidé jsou dnes velmi zaneprázdnění.…