Internetové tiskové zprávy mají mnoho výhod pro firmy všech velikostí. Čtenáři mohou například jednoduše používat odkazy a zpráva může být veřejnosti vystavena…
Vyzkoušejte přímý marketing Smyslem přímého marketingu je dostat vaše sdělení přímo před zákazníky…
Když máte přesné, vyvážené a hodnotné informace o svých zákaznících,…
Jak na písemnou komunikaci se zákazníky Při písemné komunikaci se zákazníky vždy dbejte na komfort čtení. Jde…
Novináři chtějí příběh Žurnalisti, stejně tak jako řada dalších profesionálů, mají hodně práce a…
3 tipy pro lepší předměty zpráv Předmět zprávy hraje ve-mailovém marketingu stále důležitější roli,…
Jak upoutat letákem Dobře navržený leták vám může zajistit publicitu a přilákat nové klienty.…
Dokážou vaše marketingové materiály prodávat? Marketéři často chybují vtom, že vytvářejí své materiály tak, aby detailně…
4 tipy pro výběr prodejce Spolupráce sprodejci je integrální součástí obchodních aktivit řady…
Jak získat loajální zákazníky - Ukažte opravdové nadšení. Měli byste umět projevit radost z každého…
Jak na inzerci v newsletterech Elektronické newslettery jsou nenákladnou cestou, jak získat zacílené a…
Kolik se investuje do mobilní reklamy? Odhady výše investic do mobilní reklamy se objevuj&…
Zjistit, jaký kanál zákazníci preferují, není jednoduché. Výzkum snázvem…