Rozšiřte své on-line působení

Může být jednoduché ořezat veškerou nákladnou provozní činnost. Jakmile však spotřebitelé začnou v průběhu ekonomického zpomalení investovat své peníze uvážlivěji, měly by i firmy být ve svém investování uvážlivější.

Zvažte například rozšíření on-line prodeje namísto snižování počtu offline obchodníků. Nemusíte pro to dělat se svým webem nic drastického, pouze jednoduše přidat další zdroje, aby u vás potenciální zákazníci mohli lépe najít produkty, které je zajímají.

- Doplňte malý katalog nejčastěji prodávaných výrobků a služeb s popisy a obrázky, abyste pomohli potenciálním zákazníkům nakupovat.

- Umožněte zákazníkům a klientům, aby vás mohli jednoduše kontaktovat ohledně jakýchkoli otázek. Jděte přitom dále než k obvyklé adrese a popisu cesty. Přidejte kontakt pro instant messaging, e-mail nebo odkaz na komunitní servery.

- Vytvořte stránky nebo formuláře pro zpětnou vazbu, aby se s vámi mohli zákazníci podělit o své názory. Zpětnou vazbu si nechte posílat na svůj e-mail, abyste mohli zákaznické reakce monitorovat.

- Nezapomeňte o své on-line přítomnosti informovat i offline zákazníky. Jednoduchý a zapamatovatelný odkaz na svůj web umístěte na prodejní materiály, vizitky apod.

-kk-

Zdroj: Bloomberg Businessweek - portál prestižního amerického týdeníku Business Week a mediální agentury Bloomberg
Zobrazit přehled článků ze zdroje Bloomberg Businessweek