Nové formy komunikace ovlivňují e-mailový marketing Rostoucí popularita sociálních sítí a dalších forem komunikace, včetně textových zpráv nebo používání mobilních telefonů, začíná ovlivňovat efektivitu e-mailového…
10 cest ke ztrátě a znechucení zákazníků - Nesplněné sliby. Řiďte se filozofií, že budete vždy plnit sliby, které…
5 marketingových chyb malých podnikatelů Přemýšlíte, proč váš marketing nefunguje tak dobře, jak by mohl? Článek…
4 tipy pro budování značky Branding je především záležitostí budování vztahů. Článek přináší čtyři…
Marketing pro generaci Millennials Generace tzv. Millennials, narozená v letech 1977 až 1998, vstupuje do…
Zákazníkům by se vždy mělo dostávat stejné úrovně služeb. To ale neznamená,…
I hlas uzavírá obchody Práce shlasem je vobchodním světě velmi důležitá. Zejména dnes, kdy ubývá…
Manažeři marketingu dnes mají na výběr zvětšího množství komunikačních…
Personalizace e-mailu neznamená jen přidání jména příjemce na začátek…
4 cesty k lepší katalogové nabídce Firemní katalogy většinou spíše popisují, než prodávají. Článek shrnuje…
Efektivní marketingová strategie by měla představovat celostní přístup,…
Co je česká značka? Pod pojmem česká značka si většina lidí představuje dlouhodobou tradici na…