Jak spolehlivě odradit média

Vytisknout

Která firma by nechtěla mediální pokrytí zdarma? Pravděpodobně žádná. Přesto se však firmy často dopouštějí zbytečných chyb, kvůli kterým se připravují o zájem televize či tisku. Článek shrnuje několik osvědčených cest ke ztrátě zájmu médií o vaši společnost.- Pronásledujte je telefonáty. Celý den telefonujte každých 15 minut do příslušného média a ujišťujte se, zda vyšle své redaktory na vaši chystanou akci. To je jedna znejrychlejších cest, jak o účast médií přijít. Můžete se informovat, zda…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace