Firmy posilují on-line marketing, ale neměří výsledky

Vytisknout

Organizace na celém světě budou letos pokračovat v investicích do on-line marketingu. Jen necelá polovina z nich však používá technologie pro měření výsledků. Ukázala to studie mezinárodního poskytovatele marketingových řešení Alterian.

V pořadí již šesté vydání výzkumu Alterian Annual Marketing Survey zjistilo, že on-line kampaně zahrnující sociální sítě, e-mail a pay-per-click reklamu v tomto roce posílí. Vyšší investice do tohoto sektoru plánuje 38 % respondentů. Snížení investic chystá jen 20 % oslovených. 47 % respondentů pak používá analytické nástroje k měření on-line kampaní.

Výzkumu se zúčastnilo 1545 marketérů, reklamních agentur, poskytovatelů marketingových služeb a systémových integrátorů z USA a Velké Británie.

-kk-

Zdroj: BtoB Magazine - odborný server věnovaný B-to-B marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BtoB Magazine
Štítky: Internet
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace