Přímá reklama: relevance, zábava a otevřenost

Vytisknout

Jak získat obtížné potenciální zákazníky prostřednictvím inovativní přímé poštovní reklamy?- Buďte relevantní. Ujistěte se, že vaše snaha odpovídá cílovému publiku. Vaše zpráva nebo nabídka by měla odrážet skutečné vcítění do toho, jak se vaše publikum chová a cítí.- Buďte zábavní. Humor nebo úsměv dokáže pomoci každé marketingové zprávě. Působí pak přátelštěji a má větší odezvu.- Buďte upřímní, otevření a transparentní. Vaše nabídka musí být jasná a neměla by příjemce ovlivňovat ve falešné…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace