Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak na jednání u oběda

Obchodní jednání u jídla není jen dobrým způsobem, jak ušetřit drahocenný čas, ale také posílit vztah sklientem. Kromě prodejních dovedností to však vyžaduje i…

E-shopy už nejsou levná záležitost

Článek v rámci předplatného E-shopy už nejsou levná záležitost

Počet uživatelů Internetu, a tudíž i potenciálních zákazníků, vČeské…

Dejte správný obsah svému newsletteru

Článek v rámci předplatného Dejte správný obsah svému newsletteru

Kvalita obsahu e-mailového newsleteru je obvykle přímo úměrná tomu, jak…

Tři moderní marketingové chyby

Článek v rámci předplatného Tři moderní marketingové chyby

Není žádné tajemství, že marketing je jednou z nejdůležitějších součástí…

5 dobrých mravů pro e-mailový marketing

Článek v rámci předplatného 5 dobrých mravů pro e-mailový marketing

O důležitosti souhlasu příjemců se zasíláním reklamních e-mailů již bylo…

3 tipy pro doručení e-mailů

Článek v rámci předplatného 3 tipy pro doručení e-mailů

E-mailové kampaně jsou dnes důležitější než kdy před tím. Spolu stím, jak…

3 cesty k efektivnímu reklamnímu dopisu

3 cesty k efektivnímu reklamnímu dopisu

Dopisy patří ke stálicím přímého marketingu. Často stále tvoří dokonce jeho…

Jak získat zákazníky, kteří od vás odešli

Článek v rámci předplatného Jak získat zákazníky, kteří od vás odešli

Každá firma má zákazníky, kteří od n&…

Vánoce se blíží. Začněte s e-maily

Článek v rámci předplatného Vánoce se blíží. Začněte s e-maily

Pro obchodníky právě začíná odpočítávání dní do Vánoc. Když začnete nyní…

Bez předmětu není čtenářů

Článek v rámci předplatného Bez předmětu není čtenářů

Můžete vytvořit text reklamního e-mailu, který určitě přiměje příjemce…

Nebojte se networkingu

Nebojte se networkingu

Budování kontaktů, tzv. networking, patří mezi nejdůležitější kroky…

K čemu je analýza návštěvnosti webu?

K čemu je analýza návštěvnosti webu?

Webová prezentace je dnes pro firmy samozřejmostí. Důležité je však umět…

Zákaznická střediska podceňují katastrofy

Zákaznická střediska podceňují katastrofy

Studie americké společnosti Empirix se zaměřila na zákaznická střediska a…

Výpis 34463458 z celkem 4711