Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Používání e-mailu klesá

Růst popularity sociálních sítí, textových zpráv a mobilních telefonů vede k nižší efektivitě tradičního e-mailového marketingu. Ukázal to alespoň výzkum americké…

Kontextová reklama vede nad bannery

Článek v rámci předplatného Kontextová reklama vede nad bannery

Malým a středním firmám se dnes vyplatí soustředit reklamu na internet. Jen…

Proč vaše webové stránky selhávají?

Článek v rámci předplatného Proč vaše webové stránky selhávají?

I jako malá firma jste si již jistě zřídili webové stránky. Pokud ale ještě…

4 tipy pro efektivnější prodejní dopis

Článek v rámci předplatného 4 tipy pro efektivnější prodejní dopis

Součástí balíčku přímého marketingu jsou i prodejní dopisy. I když jsou…

6 kroků k loajálnějším zákazníkům

Článek v rámci předplatného 6 kroků k loajálnějším zákazníkům

Všichni víme, jak důležité je mít loajá…

PR kampaň pro malou firmu

Článek v rámci předplatného PR kampaň pro malou firmu

Řada malých firem se snaží zvládnout PR kampaně vlastními silami, ale…

Nové formy komunikace ovlivňují e-mailový marketing

Článek v rámci předplatného Nové formy komunikace ovlivňují e-mailový marketing

Rostoucí popularita sociálních sítí a dalších forem komunikace, včetně…

10 cest ke ztrátě a znechucení zákazníků

Článek v rámci předplatného 10 cest ke ztrátě a znechucení zákazníků

- Nesplněné sliby. Řiďte se filozofií, že budete vždy plnit sliby, které…

5 marketingových chyb malých podnikatelů

Článek v rámci předplatného 5 marketingových chyb malých podnikatelů

Přemýšlíte, proč váš marketing nefunguje tak dobře, jak by mohl? Článek…

4 tipy pro budování značky

Článek v rámci předplatného 4 tipy pro budování značky

Branding je především záležitostí budování vztahů. Článek přináší čtyři…

Marketing pro generaci Millennials

Článek v rámci předplatného Marketing pro generaci Millennials

Generace tzv. Millennials, narozená v letech 1977 až 1998, vstupuje do…

Měli byste se všemi zákazníky zacházet stejně?

Měli byste se všemi zákazníky zacházet stejně?

Zákazníkům by se vždy mělo dostávat stejné úrovně služeb. To ale neznamená,…

I hlas uzavírá obchody

Článek v rámci předplatného I hlas uzavírá obchody

Práce shlasem je vobchodním světě velmi důležitá. Zejména dnes, kdy ubývá…

Výpis 34463458 z celkem 4675