USA: Dramatický pokles investic do přímé poštovní reklamy

Vytisknout

Ekonomická recese, rostoucí ceny poštovného a aktuální marketingové trendy se ve Spojených státech podepsaly na dramatickém poklesu investic do přímé poštovní reklamy. Podle marketingové konzultační společnosti Winterberry Group klesl celkový objem investic v loňském roce o 3 %.

Studie s názvem A Channel in Transformation: Vertical Market Trends in Direct Mail 2009 uvádí, že americké firmy loni investovaly do přímé poštovní reklamy 56,7 miliardy dolarů. V roce 2007 to bylo 58,4 miliardy dolarů. Jedná se o největší pokles v posledních 60 letech.

Pro letoší rok předpovídá Winterberry Group další pokles o 8,6 % na 51,8 miliardy dolarů. Největší pokles investic do přímé poštovní reklamy doposud zaznamenalo odvětví finančních služeb, technologií a cestování. Nárůst naopak zaznamenaly telekomunikační společnosti a pojišťovny.

-kk-

Zdroj: BtoB Magazine - odborný server věnovaný B-to-B marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BtoB Magazine
Štítky: Direct Marketing
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace