Google zavádí nové behaviorální cílení reklam

Vytisknout

Společnost Google právě spustila betaverzi nového systému behaviorálního cílení on-line a textových reklam, které se objeví na její obsahové síti a na YouTube. Tento nový program nazývá zájmově orientovanou reklamou" (interest-based advertising).Namísto jednoduchého zobrazování reklam podle obsahu prohlížených stránek bude nový program Googlu zobrazovat reklamu na základě individuální historie prohlížení Internetu.Tento způsob reklamy na míru vyvolává otázky o způsobu volby uživatelů a ochraně…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace