Podle nové studie marketingové společnosti Epsilon přibývá velkých značek, které zvyšují své investice do digitálního a interaktivního marketingu na úkor tradičních…
Malé firmy si mohou vkonkurenci svelkými připadat jako David stojící proti…
Tiskové zprávy určené pro Internet nemohou být úspěšné, když nebudou…
Studie emeritního profesora americké Harvard Business School Alvina J.…
Sociální server MySpace se snaží oslovit malé firmy snovou nenákladnou…
Udržování chodu e-shopu je dlouhodobý a složitý proces. Je třeba určovat…
Někteří marketéři uvažují o zákaznících, kteří jsou přihlášeni kodběru…
Americká Asociace přímého marketingu (DMA) jmenuje každoročně významné…
Bude mít současná světová finanční krize vliv také na český reklamní trh?…
Internet dal spotřebitelům možnost provádět více informované nákupy a…
Marketing pomocí on-line článků není jen efektivní, ale také zadarmo. Proto…
Obchodní jednání u jídla není jen dobrým způsobem, jak ušetřit drahocenný…
Počet uživatelů Internetu, a tudíž i potenciálních zákazníků, vČeské…