Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Ano a ne v budování loajality zákazníků

Vytváření a pěstování loajálních zákazníků patřilo vždy mezi priority marketingových týmů malých i velkých firem. Dnes se však nejinovativnější firmy snaží jít za…

Nebe a dudy aneb Zákaznická střediska v Evropě a USA

Článek v rámci předplatného Nebe a dudy aneb Zákaznická střediska v Evropě a USA

Decentralizace a inovace proti kontrole nákladů a efektivitě. Mezi…

15 chyb v placeném vyhledávání

Článek v rámci předplatného 15 chyb v placeném vyhledávání

Myslíte, že vaše kampaň placeného vyhledávání je perfektní? Zamyslete se…

Krize sníží výdaje na reklamu i v Čechách

Článek v rámci předplatného Krize sníží výdaje na reklamu i v Čechách

Světová finanční krize zasáhne i do výdajů na reklamu včeských médiích.…

Jak spolehlivě odradit média

Článek v rámci předplatného Jak spolehlivě odradit média

Která firma by nechtěla mediální pokrytí zdarma? Pravděpodobně žádná.…

Předmět: Jak získat příjemce e-mailů

Předmět: Jak získat příjemce e-mailů

Předmět reklamního e-mailu hraje zásadní roli vtom, zda vaše zpráva upoutá…

Chytře na přímé nabídky

Článek v rámci předplatného Chytře na přímé nabídky

Zaujmout pozornost potenciálních zákazníků pomocí přímého marketingu je…

Doručení zpráv nestačí

Článek v rámci předplatného Doručení zpráv nestačí

Aby mohly být e-mailové marketingové zprávy úspěšné, musejí dojít do…

Ano a ne při rozhovoru s médii

Článek v rámci předplatného Ano a ne při rozhovoru s médii

Představitelé firem, kteří hovoří smédii, mají odpovědnost vůči sobě, vůči…

4 tipy pro efektivní e-mailový marketing

Článek v rámci předplatného 4 tipy pro efektivní e-mailový marketing

Jak být vdnešním e-mailovém marketingu důvěryhodný a relevantní?- Vyjasněte…

Jak se připravit na rozhovor pro média

Článek v rámci předplatného Jak se připravit na rozhovor pro média

Naučit se pracovat s médii je klíčové pro budování důvěryhodnosti firmy. Na…

Nepřehlížejte stávající zákazníky a jejich stížnosti

Článek v rámci předplatného Nepřehlížejte stávající zákazníky a jejich stížnosti

Vobdobí ekonomické nejistoty je jednou ze základních výzev, kterým firmy…

Byznys pro byznys v obtížné ekonomice

Byznys pro byznys v obtížné ekonomice

Vnejistých dobách je pro firmy poskytující služby jiným firmám…

Výpis 33943406 z celkem 4711