Marketing - zprávy z HR

Základní marketingové chyby malých firem

Špatný marketing dokáže zastavit růst firmy, i když nabízí ty nejlepší výrobky nebo služby. Článek proto upozorňuje na čtyři základní chyby, kterých se vmarketingu…

Jak budovat loajalitu zákazníků

Článek v rámci předplatného Jak budovat loajalitu zákazníků

Principy budování loajality zákazníků jsou zřejmé. Není však snadné je…

Desatero on-line úspěchu

Desatero on-line úspěchu

- Stanovte si specifické cíle. Může to být menší cíl, jako je dosažení…

On-line nakupující se bojí podvodů

Článek v rámci předplatného On-line nakupující se bojí podvodů

Vánoční sezóna se blíží. On-line nakupující po celém světě se však stále…

Průzkum: Američtí marketéři neznají hodnotu značek

Článek v rámci předplatného Průzkum: Američtí marketéři neznají hodnotu značek

Více než polovina (55 %) amerických ředitelů marketingu nezná kvantitativní…

Jak budovat důvěru zákazníků v on-line obchod

Článek v rámci předplatného Jak budovat důvěru zákazníků v on-line obchod

Ve světě častých špinavých marketingových triků, které zahlcují zejména…

Velké firmy méně investují do tradičního marketingu

Článek v rámci předplatného Velké firmy méně investují do tradičního marketingu

Podle nové studie marketingové společnosti Epsilon přibývá velkých značek,…

5 cest k efektivním vztahům se zákazníky

5 cest k efektivním vztahům se zákazníky

Malé firmy si mohou vkonkurenci svelkými připadat jako David stojící proti…

Jak na efektivní tiskové zprávy pro Internet

Článek v rámci předplatného Jak na efektivní tiskové zprávy pro Internet

Tiskové zprávy určené pro Internet nemohou být úspěšné, když nebudou…

Měli byste mít vlastní experty na reklamu?

Měli byste mít vlastní experty na reklamu?

Studie emeritního profesora americké Harvard Business School Alvina J.…

MySpace zaciluje reklamy malých firem

Článek v rámci předplatného MySpace zaciluje reklamy malých firem

Sociální server MySpace se snaží oslovit malé firmy snovou nenákladnou…

8 tipů pro vyšší konverzi

Článek v rámci předplatného 8 tipů pro vyšší konverzi

Udržování chodu e-shopu je dlouhodobý a složitý proces. Je třeba určovat…

Zákazníci nejsou rodina

Článek v rámci předplatného Zákazníci nejsou rodina

Někteří marketéři uvažují o zákaznících, kteří jsou přihlášeni kodběru…

Výpis 33943406 z celkem 4676