Špatný marketing dokáže zastavit růst firmy, i když nabízí ty nejlepší výrobky nebo služby. Článek proto upozorňuje na čtyři základní chyby, kterých se vmarketingu…
Principy budování loajality zákazníků jsou zřejmé. Není však snadné je…
- Stanovte si specifické cíle. Může to být menší cíl, jako je dosažení…
Vánoční sezóna se blíží. On-line nakupující po celém světě se však stále…
Více než polovina (55 %) amerických ředitelů marketingu nezná kvantitativní…
Ve světě častých špinavých marketingových triků, které zahlcují zejména…
Podle nové studie marketingové společnosti Epsilon přibývá velkých značek,…
Malé firmy si mohou vkonkurenci svelkými připadat jako David stojící proti…
Tiskové zprávy určené pro Internet nemohou být úspěšné, když nebudou…
Studie emeritního profesora americké Harvard Business School Alvina J.…
Sociální server MySpace se snaží oslovit malé firmy snovou nenákladnou…
Udržování chodu e-shopu je dlouhodobý a složitý proces. Je třeba určovat…
Někteří marketéři uvažují o zákaznících, kteří jsou přihlášeni kodběru…