Marketéři potřebují k efektivnímu výkonu své práce rozumět svému publiku a správně k němu přistupovat. Někteří tyto znalosti předpokládají automaticky. Jiní volí…
Vminulosti stačil ke vzbuzení důvěry u nových klientů pevný stisk ruky.…
Většina lidí vyhledává spolupráci s malými marketingovými firmami proto, že…
Americká konzultantka a autorka knih o úspěšných technikách obchodování…
I přes ekonomické potíže mají Spojené státy osm zdeseti nevýše hodnocených…
Předvánoční e-mailová propagace může vypadat jako doména marketérů…
I přes pokles ekonomiky se více než čtvrtina amerických marketérů chystá…
Špatný marketing dokáže zastavit růst firmy, i když nabízí ty nejlepší…
Principy budování loajality zákazníků jsou zřejmé. Není však snadné je…
- Stanovte si specifické cíle. Může to být menší cíl, jako je dosažení…
Vánoční sezóna se blíží. On-line nakupující po celém světě se však stále…
Více než polovina (55 %) amerických ředitelů marketingu nezná kvantitativní…
Ve světě častých špinavých marketingových triků, které zahlcují zejména…