Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Než se ponoříte do demografických dat

Marketéři potřebují k efektivnímu výkonu své práce rozumět svému publiku a správně k němu přistupovat. Někteří tyto znalosti předpokládají automaticky. Jiní volí…

Důvěryhodnost se počítá

Důvěryhodnost se počítá

Vminulosti stačil ke vzbuzení důvěry u nových klientů pevný stisk ruky.…

Článek v rámci předplatného Snědl vám pes domácí úkol? To zákazníka nezajímá

Většina lidí vyhledává spolupráci s malými marketingovými firmami proto, že…

Co na vás zákazníci nesnášejí?

Článek v rámci předplatného Co na vás zákazníci nesnášejí?

Americká konzultantka a autorka knih o úspěšných technikách obchodování…

Top ten nejlepších značek světa

Článek v rámci předplatného Top ten nejlepších značek světa

I přes ekonomické potíže mají Spojené státy osm zdeseti nevýše hodnocených…

Předvánoční tipy pro B-to-B marketing

Předvánoční tipy pro B-to-B marketing

Předvánoční e-mailová propagace může vypadat jako doména marketérů…

Čtvrtina Američanů zvyšuje investice do marketingu

Čtvrtina Američanů zvyšuje investice do marketingu

I přes pokles ekonomiky se více než čtvrtina amerických marketérů chystá…

Základní marketingové chyby malých firem

Základní marketingové chyby malých firem

Špatný marketing dokáže zastavit růst firmy, i když nabízí ty nejlepší…

Jak budovat loajalitu zákazníků

Článek v rámci předplatného Jak budovat loajalitu zákazníků

Principy budování loajality zákazníků jsou zřejmé. Není však snadné je…

Desatero on-line úspěchu

Desatero on-line úspěchu

- Stanovte si specifické cíle. Může to být menší cíl, jako je dosažení…

On-line nakupující se bojí podvodů

Článek v rámci předplatného On-line nakupující se bojí podvodů

Vánoční sezóna se blíží. On-line nakupující po celém světě se však stále…

Průzkum: Američtí marketéři neznají hodnotu značek

Článek v rámci předplatného Průzkum: Američtí marketéři neznají hodnotu značek

Více než polovina (55 %) amerických ředitelů marketingu nezná kvantitativní…

Jak budovat důvěru zákazníků v on-line obchod

Článek v rámci předplatného Jak budovat důvěru zákazníků v on-line obchod

Ve světě častých špinavých marketingových triků, které zahlcují zejména…

Výpis 34073419 z celkem 4696