E-mailový úspěch v těžké ekonomice E-mailový marketing je ve srovnání svíce tradičními marketingovými kanály velice výhodný i dnes, bez ohledu na ekonomickou krizi. I pro tento druh marketingu však…
Získat a udržet si loajální zákazníky je vdnešní době, kdy všichni pečlivě…
1. Více ukazujte a méně mluvte. Zajímavá grafika a obrázky často znamenají…
2009: Více investic do on-line marketingových programů Firmy nesníží kvůli ekonomické krizi investice do všeho. Naopak se vpříštím…
E-mailový marketing 2009 Nejžhavějšími tématy e-mailového marketingu byly vletošním roce segmentace,…
4 pravidla pro lepší personalizaci Personalizace přímé reklamy vyžaduje určitou investici, může však být právě…
Ano a ne v budování loajality zákazníků Vytváření a pěstování loajálních zákazníků patřilo vždy mezi priority…
Nebe a dudy aneb Zákaznická střediska v Evropě a USA Decentralizace a inovace proti kontrole nákladů a efektivitě. Mezi…
15 chyb v placeném vyhledávání Myslíte, že vaše kampaň placeného vyhledávání je perfektní? Zamyslete se…
Krize sníží výdaje na reklamu i v Čechách Světová finanční krize zasáhne i do výdajů na reklamu včeských médiích.…
Jak spolehlivě odradit média Která firma by nechtěla mediální pokrytí zdarma? Pravděpodobně žádná.…
Předmět reklamního e-mailu hraje zásadní roli vtom, zda vaše zpráva upoutá…
Chytře na přímé nabídky Zaujmout pozornost potenciálních zákazníků pomocí přímého marketingu je…