Jak na mladé spotřebitele

Vytisknout

Mluvit jazykem mladých lidí je pro značky často obtížné. Navíc se potýkají stím, že mladí rychle mění názor. Exkluzivní studie pro britský časopis Marketing Week odhalila deset doporučení, jak zaujmout mladé lidi ve věku 15-21 let nebo ty, kteří na ně mají přímý vliv.- Pomozte jim, aby byli vidět a slyšet. Mladí lidé potřebují místa, kde se mohou projevit. Exploze sociálních webů jim toto místo poskytla. Vtomto duchu by jim i značky měly nabídnout možnost vyjádřit vlastní pocity.- Nabídněte…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace