Minulý rok byl pro řadu firem velkou výzvou. Horšící se ekonomická a tržní situace ovlivnily mnoho odvětví a ještě více jich očekává, že pocítí totéž vroce letošním.…
Stačí zúčastnit se obchodní výstavy a budete odcházet staškou reklamních…
Jakým základním chybám byste se měli vyhnout vreklamní kampani?-…
Ekonomická situace není příliš růžová. Článek však shrnuje deset rad pro…
Jak získat obtížné potenciální zákazníky prostřednictvím inovativní přímé…
E-mailový marketing je ve srovnání svíce tradičními marketingovými kanály…
Získat a udržet si loajální zákazníky je vdnešní době, kdy všichni pečlivě…
1. Více ukazujte a méně mluvte. Zajímavá grafika a obrázky často znamenají…
Firmy nesníží kvůli ekonomické krizi investice do všeho. Naopak se vpříštím…
Nejžhavějšími tématy e-mailového marketingu byly vletošním roce segmentace,…
Personalizace přímé reklamy vyžaduje určitou investici, může však být právě…
Vytváření a pěstování loajálních zákazníků patřilo vždy mezi priority…
Decentralizace a inovace proti kontrole nákladů a efektivitě. Mezi…