Marketing - zprávy z HR

icon Pět tipů k výjimečné obchodní prezentaci

1. Více ukazujte a méně mluvte. Zajímavá grafika a obrázky často znamenají rozdíl mezi informativní a skutečně nezapomenutelnou prezentací. Používejte grafy, grafiku…

2009: Více investic do on-line marketingových programů

Článek v rámci předplatného 2009: Více investic do on-line marketingových programů

Firmy nesníží kvůli ekonomické krizi investice do všeho. Naopak se vpříštím…

E-mailový marketing 2009

Článek v rámci předplatného E-mailový marketing 2009

Nejžhavějšími tématy e-mailového marketingu byly vletošním roce segmentace,…

4 pravidla pro lepší personalizaci

Článek v rámci předplatného 4 pravidla pro lepší personalizaci

Personalizace přímé reklamy vyžaduje určitou investici, může však být právě…

Ano a ne v budování loajality zákazníků

Článek v rámci předplatného Ano a ne v budování loajality zákazníků

Vytváření a pěstování loajálních zákazníků patřilo vždy mezi priority…

Nebe a dudy aneb Zákaznická střediska v Evropě a USA

Článek v rámci předplatného Nebe a dudy aneb Zákaznická střediska v Evropě a USA

Decentralizace a inovace proti kontrole nákladů a efektivitě. Mezi…

15 chyb v placeném vyhledávání

Článek v rámci předplatného 15 chyb v placeném vyhledávání

Myslíte, že vaše kampaň placeného vyhledávání je perfektní? Zamyslete se…

Krize sníží výdaje na reklamu i v Čechách

Článek v rámci předplatného Krize sníží výdaje na reklamu i v Čechách

Světová finanční krize zasáhne i do výdajů na reklamu včeských médiích.…

Jak spolehlivě odradit média

Článek v rámci předplatného Jak spolehlivě odradit média

Která firma by nechtěla mediální pokrytí zdarma? Pravděpodobně žádná.…

Předmět: Jak získat příjemce e-mailů

Předmět: Jak získat příjemce e-mailů

Předmět reklamního e-mailu hraje zásadní roli vtom, zda vaše zpráva upoutá…

Chytře na přímé nabídky

Článek v rámci předplatného Chytře na přímé nabídky

Zaujmout pozornost potenciálních zákazníků pomocí přímého marketingu je…

Doručení zpráv nestačí

Článek v rámci předplatného Doručení zpráv nestačí

Aby mohly být e-mailové marketingové zprávy úspěšné, musejí dojít do…

Ano a ne při rozhovoru s médii

Článek v rámci předplatného Ano a ne při rozhovoru s médii

Představitelé firem, kteří hovoří smédii, mají odpovědnost vůči sobě, vůči…

Výpis 33553367 z celkem 4676