Taktiky pro lepší e-mailovou konverzaci se zákazníky Současný e-mailový marketing si žádá širší konverzaci se zákazníky. Je třeba sledovat specifické chování příjemců a na jeho základě reagovat dalšími zprávami. Článek…
5 mýtů zákaznické loajality Vposledních letech vyšlo nepřeberné množství publikací sradami, jak…
10 nejčastějších chyb v e-mailovém marketingu I ke-mailovému marketingu je třeba přistupovat strategicky a vyvarovat se…
Připravte se na oživení ekonomiky Přežívat období ekonomické recese je jedna věc. Jen čekat na lepší časy…
Jak snížit náklady na marketing a neohrozit růst firmy Snižování marketingového rozpočtu bez toho, abyste ohrozili schopnost firmy…
Google zavádí nové behaviorální cílení reklam Společnost Google právě spustila betaverzi nového systému behaviorálního…
Marketing recesi navzdory Firmy by v klesající ekonomice neměly nahlížet na marketing jako na luxus.…
Sociální sítě nahradily e-mail na místě nejpopulárnější aktivity na…
Zajímá vás, jaké otázky vám s největší pravděpodobností položí finanční…
E-mailoví marketéři by se měli držte pravidla, že e-mail je pouze tak dobrý…
Ekonomická recese, rostoucí ceny poštovného a aktuální marketingové trendy…
Finanční krize postihuje všechny, včetně odborníků na prodej. Klienti…
Vyhlaste válku vysypávání nákupních košíků On-line zákazníci vysypávají své nákupní košíky zřady důvodů. Někteří…