Jak se prezentovat jako odesílatel v e-mailovém marketingu

Vytisknout

Když se potenciální zákazník podívá na e-mail, první věc, o které přemýšlí je, zda jej má vymazat. Proto je důležité, jak se identifikujete jako odesílatel.Základním pravidlem je být v tomto směru konzistentní. Příjemci si vás pak lépe zapamatují a méně často skončíte ve spamovém koši. Můžete také přímo požádat, aby si vás přidali mezi své kontakty, a lépe se tak dostat do jejich e-mailových schránek.Většina firem používá celé jméno odesílatele, název firmy nebo obojí. Není však vhodné popisovat…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace