Internet výrazně ovlivňuje rozhodování o nákupu

Vytisknout

Většina Američanů uvádí, že hodnocení produktů zákazníky na Internetu hraje důležitou roli vjejich rozhodování o nákupu. Vyplývá to alespoň zvýzkumu organizace Opinion Research Corp.55 % oslovených se řídí on-line recenzemi hned vprvním stádiu nákupního cyklu. Opinion Research proto doporučuje firmám, aby proaktivněji přistupovaly kmonitorování on-line recenzí svých produktů a také se více samy zapojily, chtějí-li mít větší vliv na rozhodování nakupujících.-kk-




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace