E-mailový marketing: Co NEdělat v ekonomické recesi

Vytisknout

E-mailoví marketéři jsou bombardováni radami, co mají dělat, aby byli úspěšní v současné ekonomické situaci. Málo se však mluví o tom, čemu by se měli vyhnout.

- Vyhněte se jednoduchým počtům a nerozesílejte e-maily bez rozdílů. Nesoustřeďte se na velikost svého seznamu adres, není to nejdůležitější měřítko. Přemýšlejte v kontextu toho, co nejvíce podporuje váš byznys. Nerozesílejte také všem stejné zprávy, počítejte s různými úrovněmi zájmu a angažovanosti příjemců.

- Neomezujte e-maily, abyste ušetřili náklady. E-mail je stále nejefektivnější způsob budování loajality v rámci prodejního procesu. Snižování e-mailů může negativně ovlivnit celkové hospodářské výsledky firem ve srovnání se snižováním jiných obchodních nákladů.

- Neignorujte vliv e-mailu na další oblasti prodeje. Vaším úkolem je zdůraznit vyššímu managementu, že e-mail je přímou cestou, která provádí zákazníky i dalšími prodejními kanály. Je třeba ukázat, jaký má vliv na další prodejní kanály a jak řídí nákupní proces.

- Nezacházejte s potenciálními zákazníky jako se samozřejmostí. V současném ekonomickém prostředí bude méně lidí, kteří s vámi budou chtít obchodovat. Ti však pečlivě uváží své obchody a budou připraveni je provést. Identifikujte tyto lidi na základě jejich chování v kontextu e-mailového marketingu a zacilte na ně své nabídky.

-kk-

Zdroj: BtoB Magazine - odborný server věnovaný B-to-B marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BtoB Magazine
Štítky: Internet
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace