Taktiky pro lepší e-mailovou konverzaci se zákazníky

Vytisknout

Současný e-mailový marketing si žádá širší konverzaci se zákazníky. Je třeba sledovat specifické chování příjemců a na jeho základě reagovat dalšími zprávami. Článek shrnuje šest doporučení.- Promíchejte styly a metody kampaně. Zašlete něco zmarketingu a něco, co bude vypadat, jako by to napsal živý obchodník. Budete překvapeni, jak mohou lidé pozitivně reagovat, když uvidí, že jde o zprávu od skutečného člověka.- Segmentujte zákaznickou základnu podle chování. Standardní segmentační postupy…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace