Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Kina 2009: Růst tržeb, ale pokles návštěvnosti

Navzdory ekonomické krizi dosáhla česká kina v loňském roce rekordních tržeb ve výši 1,251 miliardy korun a meziročního růstu o 31 milionů korun. K vysokým tržbám…

Deník The Guardian webové stránky nezpoplatní

Článek v rámci předplatného Deník The Guardian webové stránky nezpoplatní

Šéfredaktor britského listu The Guardian Alan Rusbridger se postavil proti…

Staňte se myšlenkovým lídrem

Staňte se myšlenkovým lídrem

Myšlenkový lídr je důvěryhodným zdrojem informací. Ve světě obchodu dokáže…

Jak dosáhnout lepších e-mailových výsledků?

Jak dosáhnout lepších e-mailových výsledků?

Reakce příjemců na reklamní e-maily stále slábnou v důsledku přeplněných e-…

Uvažujte jako zákazník, ne za zákazníka

Článek v rámci předplatného Uvažujte jako zákazník, ne za zákazníka

Učit se uvažovat jako zákazník není v dnešním obchodním světě výhodou, ale…

Deník The New York Times zpoplatňuje svůj web

Článek v rámci předplatného Deník The New York Times zpoplatňuje svůj web

Přední americký deník The New York Times zpoplatní od roku 2011 své webové…

2 mýty přímého marketingu

Článek v rámci předplatného 2 mýty přímého marketingu

Přímý marketing není jen umění, ale i věda, která vyžaduje analytické…

Evropské peníze opět podpoří český marketing

Článek v rámci předplatného Evropské peníze opět podpoří český marketing

Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR vyhlásilo druhou výzvu k předkládání…

8 kroků k přilákání zákazníků

Článek v rámci předplatného 8 kroků k přilákání zákazníků

Jestliže chce firma dosáhnout růstu, měla by usilovat o více zákazníků.…

Čechů na Facebooku už jsou dva miliony

Čechů na Facebooku už jsou dva miliony

Počet registrovaných uživatelů sítě Facebook z České republiky přesáhl dva…

Jak na problémové zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak na problémové zákazníky

V současné době přibývá tzv. problémových zákazníků. Jaké taktiky vám…

Přečtou si váš e-mail až do konce?

Článek v rámci předplatného Přečtou si váš e-mail až do konce?

Všichni lidé dnes mají málo času a přeplněnou e-mailovou schránku. Jak tedy…

Pozor na marketingové chyby v roce 2010

Pozor na marketingové chyby v roce 2010

Začněte nový rok tím, že se při vytváření marketingového plánu vyhnete pěti…

Výpis 30823094 z celkem 4677