Sbíráte e-mailové adresy svých zákazníků, ale dosud jste si neudělali čas na vytvoření e-mailového newsletteru? Dobrá zpráva je, že to není nic těžkého. Začít je…
Chytří marketéři vědí, že když začnou rozesílat více e-mailů, nemusí to…
PR kampaň představuje nenákladný způsob, jak přilákat pozornost k vašim…
Otázku, co lze očekávat od sociálních médií, si klade stále více firem.…
Vánoce jsou tady a s nimi i tradiční otázka, jak v této době nejlépe využít…
Rozesílání tiskových zpráv je dobrou příležitostí k propagaci firmy a…
Vedoucí představitelé firem z celého světa vidí své marketingové investice…
Ekonomická krize se promítá do všech oblastí, včetně provádění zákaznických…
Pojem spam" doposud označoval elektronickou poštu časté frekvence, s jejímž…
E-mailový marketing není tak jednoduchý, jak by se mohlo na první pohled…
Chcete v předvánoční době oslovit své zákazníky originálním způsobem?…
Nekvalitní péče o zákazníky připravuje českou ekonomiku ročně o více než 19…
Malé firmy mohou snadno podpořit své značky, spustí-li marketingové…