Proč se odhlašují, když se sami přihlásili?

Když se někdo přihlásí k odběru vašich e-mailových zpráv, dělá to proto, že jej zajímá určitý specifický obsah. Pokud mu jej přestanete dodávat, opět se odhlásí. Právě neschopnost poskytovat zájemcům relevantní informace patří k nejčastějším důvodům, proč opadá zájem o zasílání e-mailů ze strany lidí, kteří se původně dobrovolně přihlásili k zasílání těchto zpráv. Co s tím firmy mohou dělat? Měly by zájemcům o zprávy umožnit hned při registraci k odběru vyjádření jejich preferencí a zasílat jim pouze vybraný obsah. Pomoci může také analýza minulých mailingů, která ukáže, jaká témata příjemce vašich zpráv nejvíce zajímají.

Nejsou příjemci vašimi zprávami zahlceni?

Dalším zásadním důvodem pro odhlašování od odběru vašich zpráv je zahlcení na straně příjemců. To, že někdo vyjádří zájem o vaše zprávy, ještě neznamená, že o vás chce všechno nepřetržitě vědět nebo nakupovat produkty, které neodpovídají jeho původnímu zájmu o vás. Řešením je požádat zájemce již při registraci o vymezení, jak často od vás chtějí zprávy dostávat. Než začnete něco prodávat, měli byste si vybudovat pozici autority. Výzkumy potvrzují, že lidé se častěji odhlašují od odběru prodejních nabídek než e-mailů, které jim přinášejí užitečné informace.

-kk-

Zdroj: BusinessBrief.com - americký informační portál o byznysu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BusinessBrief.com