Ať už tomu budeme říkat budování vztahů, péče o zákazníky nebo zachování existence firmy, získávání a udržení zákazníků je důležité v každé době a zvlášť v té…
Vzhledem k omezeným rozpočtům přebírá e-mail klíčové místo v marketingových…
Chtějí-li malé firmy přežít a růst, měly by se naučit lépe oslovovat…
Pravděpodobně jste si již stanovili prodejní cíle, kterých chcete v…
V České republice výrazně posiluje nakupování zboží zařazeného za…
Firemní blogy pomáhají udržovat kontakt se zákazníky, ale i posilovat…
Ztratíte-li dobré vztahy se zákazníky, můžete o ně velmi snadno přijít…
PR manažeři patří mezi nejzdravější zaměstnance, i když jejich práce…
Existuje celá řada způsobů, jak mohou firmy využít techniky public…
Nejdůležitější lidé pro váš byznys nejsou zákazníci, ale dobře vyškolení…
Ti, kteří se nedokáží poučit z historie, jsou odsouzeni k tomu, aby ji…
Podnikatelé se v současné ekonomické situace snaží najít způsob, jak využít…
Třetina českých domácností se při nákupu rozhoduje podle reklamních letáků.…