Obsah pro vyhledávače nevytváří jen marketing

Vytisknout

Výsledky vyhledávání informací o firmě v internetových vyhledávačích nejsou jen záležitostí oddělení marketingu, externí komunikace nebo zákaznických služeb. Podle ředitele americké marketingové agentury TopRank Online Marketing Leea Oddena by na optimalizaci pro vyhledávače měl marketing úzce spolupracovat i s dalšími odděleními, která…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace