Jak přijít s novinkou na trh?

Vytisknout

Ve firmách většinou panuje nadšení, když přijdou s novým výrobkem či službou. Dosáhnout stejného nadšení u zákazníků však již není tak jednoduché. Chybuje se především v tom, když obchodníci zdůrazňují pouze vlastnosti novinek a nedokáží již zákazníkům ukázat, jak konkrétně může nový produkt prospět právě jim.

Začněte proto tím, že se při představování nových produktů budete soustředit na zájmy a potřeby svých zákazníků. Snažte se ukázat klíčové výhody v podobě čísel, například „zvýšení produktivity o deset procent“.

Neoslovujte jen největší zákazníky

Při zavádění nových produktů se obchodníci nejčastěji soustředí na největší zákazníky. Ani to však nemusí být správná volba, protože největší zákazníci většinou nehledají změny. Zvažte proto možnost začít u menších zákazníků.

Důležité je také předem zmapovat konkurenci. Podle na spuštění novinky z tohoto úhlu vám pomůže odhalit silné a slabé stránky vaší nabídky.

-kk-

Zdroj: BusinessBrief.com - americký informační portál o byznysu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BusinessBrief.com
Štítky: Průzkum trhu
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace