Firemní blogy nejsou pasé

Vytisknout

Odvětví osobních blogů v posledních letech stagnovalo. Přispěl k tomu především masový rozvoj sociálních sítí a mikroblogování. Ve firemním světě je však situace jiná a tradičním blogům se stále daří. Podle analytika společnosti eMarketer Paula Verny firmy pomocí blogů vyplňují prázdné místo ve své marketingové komunikaci,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace