I e-mailový marketing by měl vycházet z potřeb zákazníka

Vytisknout

Úspěšný e-mailový marketing není jen otázkou doručitelnosti zpráv. Chytré firmy vědí, že pokud chtějí oslovit, měly by rozumět svým zákazníkům a jejich potřebám. Klíčem k úspěšnému e-mailovému marketingu v době zvýšené ostražitosti vůči nevyžádané poště je proto relevantní a poutavý obsah zpráv.

Kdo jsou vaši zákazníci?

Začněte tím, že se o svých zákaznících budete snažit získat více informací. Nejen to, kde jsou, ale i to, kdo jsou. Do každé kampaně se snažte zapojit kombinaci co nejvíce demografických ukazatelů.

Co vaši zákazníci chtějí a nechtějí?

Behaviorální cílení je v e-mailovém marketingu často opomíjeno. Databáze nákupního chování zákazníků přitom pomáhá zacílit na ty, které bude vaše zpráva skutečně zajímat. Pracujte s nákupní historií stejně jako byste s ní pracovali u jiných forem marketingu.

Kdy o vás zákazníci chtějí slyšet?

Situační, neboli just-in-time cílení je založeno na předpokladu, že parametry jako denní doba, den v týdnu, svátek, počasí atd. ovlivňují běžné chování zákazníků.

-kk-

Zdroj: BtoB Magazine - odborný server věnovaný B-to-B marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BtoB Magazine
Štítky: Direct Marketing
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace