6 způsobů, jak COVID-19 změnil omnichannel marketing Schopnost organizací úspěšně vytěžovat marketingové kanály napříč celým spektrem se ukazuje jako zásadní pro období „nového normálu“. Společně s masivním přechodem…
Marketéři podceňují roli kreativity v efektivitě kampaní Nový výzkum společnosti Kantar zjistil, že marketingoví pracovníci…
Jak mohou značky zdvojnásobit své ROI z influencer marketingu? Influencer marketing má potenciál nabídnout velkou efektivitu a návratnost…
TikTok představuje nového průvodce, který značkám pomůže lépe využívat jeho nástroje Nová platforma Tutorials poskytuje lekce o tom, jak používat různé…
3 tipy pro vytvoření bezpečných pracovních podmínek pro vaše obchodníky V tomto období možná i ve vaší firmě stále přetrvává potřeba distanční…
6 zajímavých finančních faktů o mileniálech Mileniálové jsou považováni za finančně nedisciplinované jedince, kteří své…
Značky neumí skutečně naslouchat zákazníkům. Spoléhají se na data, která ale nestačí S rostoucí množstvím spotřebitelských dat mají společnosti o svých…
B2B produktový marketing: Proč je tak důležitý? Mnoho podnikatelů nemá úplný přehled o tom, co zahrnuje marketing produktů…
Tradiční média nejsou mrtvá, zaměřte se na optichannel strategii Daty jsme se řídili ještě dříve, než se objevil digitální marketing a z …
5 důvodů, proč váš web sabotuje úspěšnost reklam na Google Přečetli jste si všechny návody. Strávili jste nespočet hodin nad…
COVID-19 mění nákupní chování cílových skupin zákazníků „Žijeme v bezprecedentní době.“ To je zřejmě věta, kterou jste už slyšeli…
Akvizice vs. retence: Do čeho se vyplatí investovat více? Získávání nových zákazníků i udržování stávajících vztahů je obojí klíčové…
5 věcí, které brzdí produktivitu vašeho obsahového marketingu Jelikož řada marketérů pracuje v dnešní době z domova, bývá často náročné…