Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Proaktivní přístup zvyšuje loajalitu zákazníků

Vazby se zákazníky můžete posílit vlastním proaktivním přístupem. Občas nějaká ta snaha navíc, kdy předvídáte potřeby zákazníka, nebo mu poskytnete informace, které…

Článek v rámci předplatného Jak psychicky zvládnout práci v call centru

Práce v call centru je velmi stresující. Britský časopis Call Centre Helper…

Článek v rámci předplatného Jak získat zpět zapomenuté zákazníky

Někdy zákazníci prostě zmizí. Nestěžují si, ale dál žijí svým životem.…

Podpora zákaznických služeb v době nejistoty

V nejisté době platí jiné zákony pro získávání a retence zákazníků.…

13 úkolů po dokončení prodeje

13 úkolů po dokončení prodeje

Zboží bylo doručeno. Teď je na čase zajistit si loajalitu zá…

Rodičovství a práce v zákaznickém servisu – co mají společného?

Článek v rámci předplatného Rodičovství a práce v zákaznickém servisu – co mají společného?

Dovolená s příbuznými a jejich čtyřletou dcerou…

12 rad, jak udržet zákazníky

12 rad, jak udržet zákazníky

Mnohokrát již bylo řečeno, že je snazší prodá…

Jak na obtížné zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak na obtížné zákazníky

Ať jste prodejce nebo živnostník, určitě víte, že obtí…

Článek v rámci předplatného Jak postupovat, když se zákazník zlobí

Stačí jeden negativní komentář na internetu a va&…

10 důvodů, proč volání naslepo nemá v prodeji budoucnost

10 důvodů, proč volání naslepo nemá v prodeji budoucnost

Podle portálu Business Brief už končí doba, kdy prodejci…

4 způsoby, jak zajistit online zákaznický servis

Článek v rámci předplatného 4 způsoby, jak zajistit online zákaznický servis

Většina firem dnes dříve či později začne prodávat z&…

Má smysl nechávat vzkaz na záznamníku?

Někteří lidé si myslí, že pokud telefonujete naslepo,…

Jak udržet kvalitní zákaznický servis v rychle rostoucím podniku

Jak udržet kvalitní zákaznický servis v rychle rostoucím podniku

Pro jakýkoliv začínající podnik je nezbytn&…

Výpis 443455 z celkem 589