Volání naslepo představuje pro mnoho lidí úplnou noční můru. Tak začněme tím, že těmto telefonátům začneme říkat úvodní telefonát. Jde jen o to představit sebe a…
Pokud monitorujete spokojenost klientů, a přesto jich spousta mění…
Zákaznické služby je třeba neustále vylepšovat. Mění se technologie, které…
V období mezi svátky se v B2C nejlépe ukáže, jestli váš zákaznický servis…
V předvánočním období čelí mnoho firem velkému náporu klientů. Podle…
Agentura udělá pro klienta ledacos. Ale co když z hlediska ROI zjistíte, že…
Každá firma má či měla zákazníka, u kterého doufali, že když zavolá, zvedne…
Online zákaznický servis (online chat) je u zákazníků stále více oblíbený.…
Telefonování naslepo je nedílnou součástí práce prodejce. Kromě toho však…
Nespokojení zákazníci se dělí na skupinu těch, kteří odejdou potichu, a…
Firma Varicent Software zveřejnila výsledky pětileté analýzy, která velmi…
Účelem telefonování naslepo je zjištění, zda by firma mohla potřebovat váš…
Dříve či později to přijde: Někde se stane chyba, která zákazníka rozzlobí.…