Behaviorální ekonomie je obor, který se věnuje dopadu emocionálních, sociálních, či kognitivních faktorů na ekonomické vnímání a chování jedince. Díky své návaznosti…
I v dnešní době sociálních sítí, online helpdesků a webových stránek se…
Britský magazín Business Matters na svém webu přinesl seznam několika…
Každý prodejce si jistě uvědomuje, že rozumová argumentace není to jediné,…
Vedoucí zákaznického servisu, v angličtině CCO (Chief Customer Officer), je…
Podle serveru Salesopedia tvoří následujících dvacet rad jakési Top 20 mezi…
Říkáte si, že zaručený recept pro úspěšný marketing nefunguje? Možná ano,…
Pokud poskytujete nebo prodáváte jakékoliv služby, nejspíš máte občas…
Cold calling je anglický výraz, který v marketingové terminologii znamená…
Zákaznický servis se v poslední době dramaticky mění. Internet a…
Nejčastějším důvodem ztráty potenciálního zákazníka je nechat jej ukončit…
Server CustomerThink.com zveřejnil desatero telemarketingu, kterého by se…
V dnešním konkurenčním boji firem hraje nemalou roli spokojenost zákazníka…