Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Nové objevy v behaviorální ekonomii

Behaviorální ekonomie je obor, který se věnuje dopadu emocionálních, sociálních, či kognitivních faktorů na ekonomické vnímání a chování jedince. Díky své návaznosti…

Článek v rámci předplatného Jak těžit ze stížností zákazníků

I v dnešní době sociálních sítí, online helpdesků a webových stránek se…

Rutinní návyky, díky kterým budete v prodeji excelovat

Rutinní návyky, díky kterým budete v prodeji excelovat

Britský magazín Business Matters na svém webu přinesl seznam několika…

Článek v rámci předplatného Emoční vnímání zákazníků

Každý prodejce si jistě uvědomuje, že rozumová argumentace není to jediné,…

Článek v rámci předplatného Zásady vedoucího zákaznického servisu

Vedoucí zákaznického servisu, v angličtině CCO (Chief Customer Officer), je…

Článek v rámci předplatného 20 nejlepších tipů pro telemarketéry

Podle serveru Salesopedia tvoří následujících dvacet rad jakési Top 20 mezi…

10 kroků k perfektnímu marketingu

10 kroků k perfektnímu marketingu

Říkáte si, že zaručený recept pro úspěšný marketing nefunguje? Možná ano,…

Chcete poskytovat dobrý servis zákazníkům? Nebuďte nerozhodní

Článek v rámci předplatného Chcete poskytovat dobrý servis zákazníkům? Nebuďte nerozhodní

Pokud poskytujete nebo prodáváte jakékoliv služby, nejspíš máte občas…

Článek v rámci předplatného Jak překonat obavy z volání neznámým lidem

Cold calling je anglický výraz, který v marketingové terminologii znamená…

Článek v rámci předplatného Profese v zákaznickém servisu blízké budoucnosti

Zákaznický servis se v poslední době dramaticky mění. Internet a…

Jak donutit zákazníky, aby vám skutečně volali zpět?

Nejčastějším důvodem ztráty potenciálního zákazníka je nechat jej ukončit…

Článek v rámci předplatného Desatero telemarketéra

Server CustomerThink.com zveřejnil desatero telemarketingu, kterého by se…

Článek v rámci předplatného Zásady dosažení lepšího zákaznického servisu

V dnešním konkurenčním boji firem hraje nemalou roli spokojenost zákazníka…

Výpis 404416 z celkem 590