Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 7 kroků k výjimečnému zákaznickému servisu

Je všeobecně známo, že 50 % nových podniků nepřežije první rok. Pro zbývající však ještě není…

Článek v rámci předplatného Podepsaná smlouva neznamená konec prodejního procesu

Někteří obchodníci jsou tak závislí na hled&…

10 důvodů, proč nadále zlepšovat zákaznické služby

10 důvodů, proč nadále zlepšovat zákaznické služby

Zákazníci pořád dokola: Jejich očekáván&…

5 rad, jak opakovaně prodávat stávajícím zákazníkům

Úspěch malých firem spočíval dříve předev&…

Článek v rámci předplatného Nová pravidla volání naslepo (cold calling)

Navzdory všeobecnému názoru, že volání naslepo není dobrý způsob získávání…

Článek v rámci předplatného 10 rad, jak zlepšit zákaznický servis

V dnešním světě existuje kromě ceny jen jedna další hodnota, která…

Chcete získat informace o zákaznících? Odměňte je

Článek v rámci předplatného Chcete získat informace o zákaznících? Odměňte je

Jen polovina britských zákazníků je ochotna poskytnout…

6 kroků ke ztrátě zákazníka

Článek v rámci předplatného 6 kroků ke ztrátě zákazníka

Chcete se spolehlivě zbavit potenciálních zákazn&…

Dárky pro zákazníky ano, ale s rozmyslem

Článek v rámci předplatného Dárky pro zákazníky ano, ale s rozmyslem

Dárky představují efektivní způsob, jak posilovat…

Usnadněte zákazníkům řešení problémů

Článek v rámci předplatného Usnadněte zákazníkům řešení problémů

Nespokojení zákazníci si nejčastěji stěžují na…

Základy řízení klíčových zákazníků

Článek v rámci předplatného Základy řízení klíčových zákazníků

Řada organizací nezná své nejdůležitější…

Tipy pro silnější vztahy se zákazníky

Článek v rámci předplatného Tipy pro silnější vztahy se zákazníky

Všichni máme jako zákazníci zkušenosti s…

Jak získat ztracené zákazníky?

Jak získat ztracené zákazníky?

Mnohé firmy nevěnují dostatečnou pozornost slibnému…

Výpis 456468 z celkem 589