Marketing - zprávy z HR

4 překážky cold callingu

Snaha získat nové zákazníky po telefonu může být velice náročná. Obchodníci, kteří přicházej&…

Vztahy se zákazníky nekončí nákupem

Vztahy se zákazníky nekončí nákupem

Firmy zbytečně poškozují svou pověst, když prodávaj&…

5 kroků k zákaznické firemní kultuře

Článek v rámci předplatného 5 kroků k zákaznické firemní kultuře

Vybudování firemní kultury zaměřené na z&…

9 cest k řízení zákaznické zpětné vazby

Článek v rámci předplatného 9 cest k řízení zákaznické zpětné vazby

Zpětná vazba dokáže zlepšit váš byznys &…

Haló, tady hlasová schránka

Haló, tady hlasová schránka

Odborníci na telefonické oslovování potenci&…

10 tipů pro lepší služby zákazníkům

Článek v rámci předplatného 10 tipů pro lepší služby zákazníkům

Nedávná konference věnovaná efektivnímu provozu…

Proč končí dlouhodobé vztahy se zákazníky?

Článek v rámci předplatného Proč končí dlouhodobé vztahy se zákazníky?

Právě jste přišli o zákazníka, se kterým…

Denní chleba ředitele call centra

Článek v rámci předplatného Denní chleba ředitele call centra

Co by měl každý den dělat manažer call centra, aby byl jeho t&…

10 kroků ke spokojenějším zákazníkům

Článek v rámci předplatného 10 kroků ke spokojenějším zákazníkům

Skutečnost, že je mnohem nákladnější přilákat…

Úspěšný zákaznický servis překonává očekávání zákazníků

Článek v rámci předplatného Úspěšný zákaznický servis překonává očekávání zákazníků

I když zákazník nemusí mít vždy pravdu,…

5 snadných cest, jak ukázat zájem o zákazníka

Článek v rámci předplatného 5 snadných cest, jak ukázat zájem o zákazníka

Každý chce cítit, že si jej druzí váží,…

Jak posílit vztahy se zákazníky a partnery

Článek v rámci předplatného Jak posílit vztahy se zákazníky a partnery

Dobré vztahy se zákazníky a partnery pomáhaj&…

Jak si udržet zákazníky v obtížné době

Článek v rámci předplatného Jak si udržet zákazníky v obtížné době

Zákazníci jsou dnes bombardováni nejatraktivnějšími nabídkami všech dob. Je…

Výpis 469481 z celkem 589