Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 6 způsobů jak reagovat, když je potenciální zákazník spokojený se svým dodavatelem

Stává se vám, že vás zákazník odbude s tím, že je spokojený se svým současným dodavatelem? Pokud jste si přesto jisti, že vzájemný obchod bude užitečný pro obě…

Jak oslovit staré zákazníky s novým produktem

Máte nový produkt a chystáte se začít telefonicky kontaktovat své stávající…

3 způsoby, jak vybudovat opravdový obchodní vztah

Někteří prodejci si myslí, že klíčem k prodeji je to, aby si je zákazník…

Článek v rámci předplatného Posilte spokojenost zákazníků

Chcete-li zlepšit spokojenost zákazníků, inspirujte se způsoby, které…

Článek v rámci předplatného 4 otázky, které byste neměli pokládat klientům

Někteří prodejci stále používají zastaralé techniky prodeje, které zbytečně…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak si udržet klienta

Chcete si udržet klienty? Allbusiness.com publikoval několik tipů, jak toho…

3 tipy, jak zlepšit zákaznický servis

Allbusiness.com publikoval tři tipy, jak zlepšit zákaznický servis. 1)…

Článek v rámci předplatného 3 tipy na jednání s problémovými zákazníky

Každý se jednou setká s nespokojeným zákazníkem. Ať už je chyba na vaší…

Článek v rámci předplatného Zvládněte negativní recenze

Někdy se vám může stát, že klient nebude spokojen s vaším produktem nebo…

Článek v rámci předplatného Zvyšujte důvěru svých klientů

Důvěra vašeho klienta je důležitá. Server Topsalesworld.com proto popsal…

Nazapomínejte na zákaznické reference

Hodnocení zákazníků působí na vaše podnikání v mnoha směrech. Ovlivňuje…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak být důvěryhodným prodejcem

Když budete působit jako spolehlivý prodejce, zvýšíte své šance na prodejní…

Článek v rámci předplatného Cold calling může být zábavnější

Většina obchodníků nepovažuje cold calling, neboli první telefonní kontakt…

Výpis 339351 z celkem 589