Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak přimět zákazníky, aby se vraceli zpět

Přimět zákazníky k tomu, aby se k vám pravidelně vraceli, není snadné. Věrnost zákazníka je snadné ztratit, a proto o ni musíte pečovat. Hank Freid, ředitel a…

Zbavte se strachu z cold callingu

Cold calling, neboli první telefonní kontakt s klientem, je pro mnohé…

4 časté prodejní chyby a jak se jim vyhnout

I zkušení prodejci často během komunikace se zákazníky chybují. Většině…

Článek v rámci předplatného Umíte se vypořádat s námitkami zákazníků?

Mnoho obchodníků se bojí námitek svých zákazníků a myslí si, že stížnosti…

Jak si udělat reklamu a získat více zákazníků od konkurentů

Dokážete oslovit a získat aspoň část zákazníků od konkurence? Je…

Článek v rámci předplatného 3 situace, kdy můžete cítit pokušení lhát zákazníkovi a jak jim odolat

Jako obchodníci potřebujete dobrou reputaci. Lhaní zákazníkovi tomu…

Jak zvýšit vaši důvěryhodnost v očích zákazníka

Způsob, jakým prodáváte, je často důležitější než to, co prodáváte.…

Proč během prodejů používat videa

Video má na lidi velký vliv. YouTube je jedním z nejsledovanějších kanálů…

Článek v rámci předplatného Proměňte spokojené zákazníky v ty, kteří vás budou vyzdvihovat

Názory zákazníků jsou pro vaše prodeje silná zbraň. Jejich pozitivní…

Richard Páleník

Digitálny kanál - koniec klasického retailu?

Vstup internetu do našich nákupných zvyklostí je z pohľadu posledných…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak poděkovat zákazníkům

Zákazníci jsou nejcennější součástí vaší obchodní kariéry. Vy to…

Článek v rámci předplatného Jak se vypořádat s nedůvěrou zákazníka

Když na konci obchodního vyjednávání uslyšíte ne, může to mít několik…

Co neříkat během telefonního rozhovoru s klientem

Během telefonního rozhovoru s klienty byste se měli vyvarovat určitým typům…

Výpis 313325 z celkem 589