Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Proč je lepší nechat hlasovou zprávu

Přemýšlíte někdy nad tím, zda je během vašeho obchodního telefonování vhodné nechávat hlasové zprávy? Pokud nezanecháte hlasovou zprávu, je možnost uzavření obchodu…

Richard Páleník

Hlas zákazníka, hlas Boží

Hlas zákazníka (WOM – Word of Mouth) je nepochybne jednou z najcennejších…

Článek v rámci předplatného Jak poznat, zda vaše dárky mají pozitivní dopad

Dáváte klientům vánoční či jiné dárky, ale nevíte, zda mají pozitivní…

Článek v rámci předplatného 8 způsobů, jak na efektivní cold calling

Cold calling, neboli první telefonní kontakt s potenciálním klientem, není…

5 tipů, jak získat ztracené zákazníky zpět

Udržet si stávající zákazníky je mnohem levnější, než získávat nové. Každý…

Článek v rámci předplatného 5 situací, kdy je nejlepší ukončit spolupráci

Máte ze spolupráce s klientem, který si vás najal, špatný pocit? Důvodů…

Článek v rámci předplatného Brian Tracy: Další tipy, jak si poradit s cold callingem

Máte problémy s prvním telefonním oslovením nového zákazníka? Přečtěte si…

Článek v rámci předplatného Vytvořte nabídku skutečně na míru

Výzkumy ukazují, že klasická personalizace v obchodování nesplňuje…

Trendy v zákaznickém servisu pro rok 2015

Zajímá vás, jaké trendy budou provázet zákaznické služby v letošním roce?…

Jak si říct o doporučení

Máte problémy se získáváním doporučení od svých zákazníků? Pak nejste sami,…

Článek v rámci předplatného Jednoduchá metoda, která vás zbaví strachu z cold callingu

Brain Tracy je považován za jednoho z nejlepších obchodních poradců a…

Nabídněte zákazníkům něco navíc

Chcete-li být úspěšní v prodejích, musíte zaujmout vstřícný postoj vůči…

Článek v rámci předplatného Předpoklady kvalitního zákaznického servisu

K úspěšnému obchodování patří kvalitní zákaznický servis. Zaměstnanci…

Výpis 300312 z celkem 590