Marketing - zprávy z HR

5 tipů, jak získat zpět důvěru zákazníků. Rozhodující je otevřenost a poučení se z chyb

Chyby se stávají, a to jak v životě, tak v podnikání. V byznysu mohou některé chyby vést k narušení důvěry a odlivu zákazníků. Pokud jste se v&…

Článek v rámci předplatného Už žádný strach z obchodování po telefonu: Jak navýšit svoji úspěšnost v pěti krocích

Co se týče různých forem prodeje, telefonní prodej téměř suverénně vede…

Článek v rámci předplatného Nebaví vás prodej po telefonu? Čtyři tipy, jak si jej víc užít (a získat víc klientů)

I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady…

Článek v rámci předplatného Vybudujte zákaznickou péči zaměřenou na klienta v šesti krocích

Jaká je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s…

Článek v rámci předplatného Logika, emoce a empatie v zákaznickém servisu: Tipy, jak vylepšit klientskou péči

Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti vám volají nejen aby…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak pomocí zákaznického servisu zvýšit spokojenost klientů

Zákaznický servis a jeho kvalita hrají zcela zásadní roli v tom, jak…

Článek v rámci předplatného Tři efektivní způsoby, jak pomocí zákaznického servisu navýšit loajalitu klientů

V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a…

Článek v rámci předplatného B2B obchodování po telefonu: Jak najít motivaci k telefonování, když vám schází

Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…

Článek v rámci předplatného Mají vaši klienti špatnou platební morálku? Pět tipů, co s tím

Většina obchodníků není odpovědná pouze za prodej, ale i za následné…

Článek v rámci předplatného Chcete se stát esem v prodeji po telefonu? Máme pro vás čtyři tipy

Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…

Článek v rámci předplatného Trapné ticho: Jak se mu vyhnout během obchodního telefonátu s klientem

„Hluchým místem“ při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…

Článek v rámci předplatného Prodáváte přes telefon? Pak se vyhněte těmto třem nejhorším úvodním frázím

Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…

Výpis 113 z celkem 590