Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější . Jedná se o jednu jedinou příležitost k zaujetí zákazníka, kterou máte. Jestliže nemáte…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
Naštvaný zákazník představuje pro pracovníka zákaznického servisu velkou…
Telefonní prodej má v obchodním světě stále své místo jak v B2C tak i v B2B…
Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call centra důležité? Protože do…
Zákaznický servis hraje v loajalitě klienta zcela klíčovou roli a naopak v …
V posledním roce a půl více než polovina firem zásadně změnila svou…
Ne nadarmo zůstává telefonní prodej na vrcholu prodejních technik a ne…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
Zaměstnance, kteří si v posledních měsících oblíbili možnost práce z …
Rčení „zákazník má vždycky pravdu“ neplatí úplně vždy. Někteří zákazníci se…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
I v době LinkedInu, e-mailů a jiných forem komunikace je telefonování stále…