Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Čtyři charakteristiky efektivního zákaznického servisu

Klientský servis hraje klíčovou roli ve spokojenosti a loajalitě zákazníků. Ulehčuje komunikaci mezi firmou a jejími klienty a napomáhá obchodnímu oddělení…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak ihned vylepšit vaše schopnosti prodeje po telefonu

Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se…

Článek v rámci předplatného Čtyři charakteristiky zákaznické péče, díky které vám budou vaši klienti věrní

Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak klienti vnímají celou…

DoDo Group Michal Menšík

icon Chytrá práce s poptávkou přinese více udržitelnosti než elektromobil. Datová analytika je pro logistiku klíčová

Svět retailu se v posledních letech velmi rychle a výrazně mění. Nároky…

Článek v rámci předplatného Zásady jednání s rozzlobeným zákazníkem

Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…

Článek v rámci předplatného 6 tipů, jak motivovat pracovníky zákaznického servisu a mít tak spokojenější klienty

Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s …

Článek v rámci předplatného Tři příklady, jak nezačínat hovor s klientem při telefonním prodeji

Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak získat loajální klientelu

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…

Článek v rámci předplatného Když se zákazník rozčílí: Tři tipy, jak tuto situaci zvládnout

Naštvaný zákazník představuje pro pracovníka zákaznického servisu velkou…

Článek v rámci předplatného Základní poučky pro ty, kteří prodávají po telefonu

Telefonní prodej má v obchodním světě stále své místo jak v B2C tak i v B2B…

Článek v rámci předplatného Jak připravit kvalitní scénáře a osnovy pro telefonní prodej

Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call centra důležité? Protože do…

Článek v rámci předplatného Pět smrtelných hříchů zákaznického servisu

Zákaznický servis hraje v loajalitě klienta zcela klíčovou roli a naopak v …

Výpis 5365 z celkem 617