V posledním roce a půl více než polovina firem zásadně změnila svou strategii i způsob fungování. Hybridní styl práce, který řada z nich přijala za standard, ale…
Nejčastější chyby, které obchodníci dělají při prodeji po telefonu Ne nadarmo zůstává telefonní prodej na vrcholu prodejních technik a ne…
Tři tipy, jak docílit loajální klientely Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
Zaměstnance, kteří si v posledních měsících oblíbili možnost práce z …
Jak reagovat na přehnané požadavky náročného zákazníka Rčení „zákazník má vždycky pravdu“ neplatí úplně vždy. Někteří zákazníci se…
Jak mít spokojené zákazníky? Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
Jak se připravit na B2B telefonát s potenciálním klientem I v době LinkedInu, e-mailů a jiných forem komunikace je telefonování stále…
Deset statistik o zákaznickém servisu, které byste měli vědět Zákaznický servis je alfou a omegou úspěšného byznysu. A především je to…
Klíčové vlastnosti úspěšného pracovníka zákaznického servisu Klientská péče vyžaduje lidi s určitým přístupem. I když někreří lidé…
Sedm frází, kterým byste se při komunikaci s klientem měli vyhnout Jednu věc lze říci mnoha různými způsoby. A úkolem obchodního zástupce nebo…
Jak se efektivně a s grácií omluvit klientovi? Omluva na straně firmy směrem ke klientovi je v mnoha případech nezbytná.…
Jak se při volání klientům odlišit od konkurence Víceméně každá forma prodeje v sobě v nějaké fázi obsahuje i telefonický…
Šest zásad úspěšné komunikace s klienty v rámci zákaznického servisu V rámci klientské péče dochází až příliš často ke zbytečným nedorozuměním a…