Zákaznický servis a jeho kvalita hrají zcela zásadní roli v tom, jak spokojení nebo nespokojení klienti celkově jsou. Zde je proto několik tipů, jak právě pomocí…
V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a…
Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…
Většina obchodníků není odpovědná pouze za prodej, ale i za následné…
Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…
„Hluchým místem“ při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…
Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…
Existuje celá řada tipů, co dělat s naštvaným zákazníkem. Ovšem pod heslem,…
Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých…
Kontinuální šetření klientely týkající se její spokojenosti a zkušeností by…
Zákaznický servis se neustále proměňuje, a to společně s očekáváním a…
Jednání se zákazníky v rámci klientské péče někdy může být frustrující,…
Čím lépe se manažer call centra stará o komfort, motivaci a psychickou…