Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 10 tipů pro lepší služby zákazníkům

Nedávná konference věnovaná efektivnímu provozu firem (National Conference on Operations & Fulfillment), která proběhla v…

Proč končí dlouhodobé vztahy se zákazníky?

Článek v rámci předplatného Proč končí dlouhodobé vztahy se zákazníky?

Právě jste přišli o zákazníka, se kterým…

Denní chleba ředitele call centra

Článek v rámci předplatného Denní chleba ředitele call centra

Co by měl každý den dělat manažer call centra, aby byl jeho t&…

10 kroků ke spokojenějším zákazníkům

Článek v rámci předplatného 10 kroků ke spokojenějším zákazníkům

Skutečnost, že je mnohem nákladnější přilákat…

Úspěšný zákaznický servis překonává očekávání zákazníků

Článek v rámci předplatného Úspěšný zákaznický servis překonává očekávání zákazníků

I když zákazník nemusí mít vždy pravdu,…

5 snadných cest, jak ukázat zájem o zákazníka

Článek v rámci předplatného 5 snadných cest, jak ukázat zájem o zákazníka

Každý chce cítit, že si jej druzí váží,…

Jak posílit vztahy se zákazníky a partnery

Článek v rámci předplatného Jak posílit vztahy se zákazníky a partnery

Dobré vztahy se zákazníky a partnery pomáhaj&…

Jak si udržet zákazníky v obtížné době

Článek v rámci předplatného Jak si udržet zákazníky v obtížné době

Zákazníci jsou dnes bombardováni nejatraktivnějšími nabídkami všech dob. Je…

Jak na oslavu pro zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak na oslavu pro zákazníky

Chcete v předvánoční době oslovit své zákazníky originálním způsobem?…

Špatná péče o zákazníky stojí firmy miliardy korun

Článek v rámci předplatného Špatná péče o zákazníky stojí firmy miliardy korun

Nekvalitní péče o zákazníky připravuje českou ekonomiku ročně o více než 19…

8 tipů pro efektivní řízení zpětné vazby od zákazníků

8 tipů pro efektivní řízení zpětné vazby od zákazníků

Sbírání zpětné vazby od zákazníků je jediná cesta, jak pochopit jejich…

4 klasické chyby cold callingu

Článek v rámci předplatného 4 klasické chyby cold callingu

První kontakt potenciálního zákazníka, tzv. cold call, není jednoduchá…

Sedm pilířů zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného Sedm pilířů zákaznických služeb

Základem dobrých vztahů se zákazníky je důvěra. Ta pak jde ruku v ruce s…

Výpis 495507 z celkem 610