CRM je komplexní systém Základním cílem nástrojů CRM je zvýšit dlouhodobý růst a ziskovost firem prostřednictvím hlubšího pochopení chování zákazníků. Řada firem však nevyužívá celý…
Ani marketing není výjimkou mezi obory, v nichž existuje mnoho zakořeněných…
Desater chyb v kreativitě (nejen) u venkovní reklamy Úspěch venkovní reklamní kampaně záleží na jejím zpracování. Být kreativní…
I když není image zcela v režii firmy, je třeba stále hlídat a budovat.…
Každé odvětví má vhodnou barvu Nevhodné barvy ztěžují zejména u malých a středních firem komunikaci s…
Knižní marketing v Čechách Jak vypadá knižní marketing v praxi? V rozhovoru pro Marketingové noviny…
V USA se daří reklamě na léky na předpis Spojené státy jsou jednou ze dvou průmyslově vyspělých zemí, kde je…
Co čeká média v roce 2007? Média zažijí letos rušný rok. Vyplývá to z analýzy vývojových,…
Automobilky čekají nové marketingové výzvy Automobilové odvětví česká v letoším roce velká výzva. Bude se muset…
Mezi kontroverzní témata v reklamě patří především tabákové výrobky, léky,…
Vizitka je jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů. Je proto…
5 tipů pro více předplatitelů Firmy mi často lámou hlavu s tím, jak ve velké konkurenci zvýšit počet…