Marketing v elektronických médiích má jiná pravidla než v klasických médiích. Kampaň se především plánuje podle potřeb firmy a nikoli uzávěrky tištěného titulu.…
Pozor na chyby v elektronické komunikaci Poučení z chyb je vždy přínosné pro další práci. Článek shrnuje typické…
Náš zákazník, náš marketér Dny, kdy bylo možné představit značku v celé šíři jen prostřednictvím…
Neměřte věrnost jen návratností investic Při vyhodnocování výsledků věrnostních programů by se firmy neměly…
Kreativní marketing s pohlednicemi Pohlednice není nijak nové reklamní médium, je však v určitých směrech…
Barvy se firemní komunikaci Projekt společnosti OKI Printing Solutions a České marketingové společnosti…
Proč zaměstnanci zůstávají? Zákaznická střediska se stále snaží pochopit, proč od nich zaměstnanci tak…
Proč firmy outsourcují zákaznické služby Outsourcing bez pochyby zásadně změnil prostředí globálního byznysu.…
Jak na vícekanálovou kampaň Vytvořit vícekanálovou kampaň, která vyzdvihne výhody všech kanálů a…
Příběhy společně s novými technologiemi dnes hrají silnou roli v budování…
Největší chyby marketingu - nemluvíte správným jazykem Jistého pana M. napadla během ranního joggingu zajímavá myšlenka, jak…
Marketingové články - dlouhé, nebo krátké? Marketing pomocí článků je zejména na internetu efektivním způsobem…