Netradiční média mají své výhody i nevýhody Zahlcení spotřebitelů klasickou reklamou vede firmy ke snaze o komunikaci netradičními kanály. Netradiční média umožňují poměrně velkou kreativitu, zároveň však mají…
Co vám prodejce neřekne o zákaznickém softwaru Firmy, které chtějí investovat do nového systému pro podporu zákaznických…
Jak na zpětnou vazbu od zákazníků Jedna z nejlepších věcí, kterou můžete udělat pro svůj byznys, je ptát se…
Deset přikázání v tomto článku nebylo sneseno z hory Sinaj. Nejsou ani…
Deset kroků k úspěšnému veletrhu Jak uspět na veletrhu? Článek popisuje deset rad Aleny Březinové, manažerky…
Kinoreklama může letos ještě růst Zatímco loni plynulo do kimomarketingu téměř 200 milionů korun, letos je to…
Velké firmy většinou nemají s přípravou reklamních článků, příspěvků pro…
Jak správně rozvíjet brand Anglické slovo brand se do češtiny běžně překládá jako značka. Neznamená…
Jak získat vysněné místo v reklamní agentuře Práce v reklamě je velkou výzvou. Pro mnoho lidí však končí ještě před…
5 základních kategorií event marketingu Event marketing patří k mladým komunikačním nástrojům, u kterých dosud…
5 tipů pro frustrované marketéry Zejména malé firmy si často stěžují, že tráví spousty času přípravou…
Tajemství marketingového partnerství Může marketingové partnerství úspěšně fungovat? Tuto otázku si v dnešní…