V rámci vícekanálových kampaní firmy často ztrácejí přehled o základních principech vícekanálového marketingu. Stává se například to, že existují oddělené zisky a…
Direct mail – 3 tipy pro správný design Ve vnímání designu přímé poštovní reklamy hraje klíčovou roli zásada co…
Trochu života do toho telefonování Když se obchodník chystá poprvé telefonicky kontaktovat potenciální klienty…
USA: On-line reklama předbíhá rozhlas Rozhlas postupně zaostává za televizí nebo tištěnými médii, pokud jde o…
Nebojte se více kanálů Než se pustíte do vícekanálové marketingové iniciativy, zvažte následující…
Češi a reklamní média V současné době se v České republice nejvíce využívá reklama v podobě…
Je jednoduché obviňovat velké šiřitele spamu a iniciátory podvodných…
Recyklujte starou e-mailovou kampaň Marketéři často vnímají e-mailový marketing jako vysílání vytvářejí…
Rodí se CRM 2.0 Maloobchodní marketing a e-komerce se v poslední době rychle rozvíjejí díky…
Již nějakou dobu rozesíláte svůj newsletter, ale v poslední době klesá…