Připoutat ano, svázat ne Pravděpodobně jste již zažili problémy, když jste se snažili odhlásit od odběru některých e-mailů. Seriózní společnosti vás odhlásí ihned, jakmile o to požádáte,…
Roste počet firem, které zavádějí podporu zákazníků prostřednictvím…
Jste připraveni na marketingové aktivity? Obchodní schůzky mohou být jen ztrátou času, pokud se na ně účastníci…
Tiskové zprávy nejsou jen pro velké firmy. I malým firmám mohou posloužit…
Jak lépe propojit marketing s prodejem V mnoha firmách přetrvává spor mezi odděleními marketingu a prodeje o to,…
Tři tipy pro úspěšnější B-to-B marketing Chcete, aby vaše příští B-to-B kampaň byla úspěšnější? Článek přináší tři…
Pět rad pro úspěšný systém CRM Trh s CRM zažil vlnu konsolidace a ničivých inovací, ale jedna věc zůstala…
Netradiční média mají své výhody i nevýhody Zahlcení spotřebitelů klasickou reklamou vede firmy ke snaze o komunikaci…
Co vám prodejce neřekne o zákaznickém softwaru Firmy, které chtějí investovat do nového systému pro podporu zákaznických…
Jak na zpětnou vazbu od zákazníků Jedna z nejlepších věcí, kterou můžete udělat pro svůj byznys, je ptát se…