Marketing zaměřený na vyvolání efektu ústního šíření reklamy mezi zákazníky (tzv. word-of-mouth) může být velmi efektivní. Držte se proto následujících pěti tipů.-…
Ne všechny marketingové kampaně končí úspěchem. To se stává. Firma plánuje,…
Dnešnímu marketingu vládne autenticita Odborníci na reklamu považovali moderní technologie za své spojence v…
Vliv moderních trendů na marketingové strategie Jakým způsobem ovlivňují technologické pokroky, změny v očekávání zákazníků…
Americký odborník na e-mailový marketing John Arnold se neustále setkává se…
Blogovat, či neblogovat? V poslední době jste jistě slyšeli hodně o blogování a možná uvažujete, že…
Jak řídit zákaznické e-maily E-mail je zavedený a mezi zákazníky často preferovaný komunikační kanál.…
10 kroků k efektivní e-mailové kampani E-mailové schránky jsou dnes bombardovány reklamou a množstvím dalších…
Marketingové chyby malých firem Byznys je třeba stále sledovat, aby mohl být úspěšný a růst. Řada majitelů…
Prodejní nabídka – 1. část Jednou z nejobtížnějších částí marketingové a prodejní práce je oslovování…
13 důvodů proč lidé otevírají přímou poštovní reklamu I když technologie rychle tlačí marketéry do digitálního světa, pevné místo…
Zazvoní vám telefon a na druhé straně je novinář, který se vás chce na něco…